Davranışsal Pazarlama(G452)
Ders Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Teori | Uygulama | Lab | Kredisi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
G452 | Davranışsal Pazarlama | 8 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Ön Koşul | |
Derse Kabul Koşulları |
Dersin Dili | Fransızca |
Türü | Seçmeli |
Dersin Düzeyi | Lisans |
Dersi Veren(ler) | JEAN MICHEL BALASQUE jmbalasque@gsu.edu.tr (Email) Aylin Ecem GÜRŞEN aylingursen@gmail.com (Email) |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı |
Öğrenciye izin verin: - şu anda kullanılan davranışsal pazarlama tekniklerini ve bunların evrimini anlamak - onları yerine koyabilmek için. |
İçerik |
Kurs 3 bölüme ayrılmıştır: - Farklı davranışsal pazarlama yöntemlerinin analizi - Veri analizi ile ilgili hatırlatmalar - Davranışsal pazarlama stratejilerinin uygulanmasına ilişkin örnekler. |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Kursun sonunda, öğrenci bir davranışsal pazarlama planı oluşturabilmelidir: - Potansiyel tüketicinin 360 derecelik görüşüne sahip olmak - Müşteri katılımını yönetmek - Çevrimiçi ve çevrimdışı verileri entegre etme |
Öğretim Yöntemleri |
Öğretim iki aşamaya ayrılmıştır. 1. Kullanılabilecek davranışsal pazarlama stratejilerinin açıklaması ve analizi 2. Somut vakaların eleştirel incelemesi ve tamamlayıcı ve / veya farklı stratejilerin tanımı etrafında uygulama. Amaç, öğrencinin gerçek vakalarla yüzleşerek sunulan yöntemleri bütünleştirmesi ve uygulayabilmesidir. |
Kaynaklar |
Çok fazla eser var. Kurs yaklaşımına daha çok uydukları için üçü seçildi Sanjaume, A., Clapier A., 2010, Marketing comportemental. Exploiter la donnée marketing client, collection Tendances Marketing, Dunod. Scheid, F., Vaillant, R., de Montaigu, G., 2012, Le marketing digital, développer sa stratégie à l'ère numérique, Eyrolles Hissler, M., Murat, O., Jouanne, A., 2014, Faire du marketing sur les réseaux sociaux, 12modules pour construire sa stratégie social media, Eyrolles. Buna ek olarak, markaların davranışsal pazarlama yaklaşımları üzerine sunduğu teknik incelemeleri kullanacağız. Öğrenciye kikencere sitesinde ve Microsoft Teams'de ek kaynaklar verilecektir. |
Teori Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|
Uygulama Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|
Başarı Notuna Etki Oranları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Toplam | 0 | 0 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Toplam | 0 | 0 |
Numara | Program Yeterlilikleri | Puan | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Etkinlikler | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü | 0 | ||
Toplam İş Yükü / 25 | 0.00 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 0 |