İletişim Lisans Programı

Dijital Yayıncılık Platformları(COM442)

Ders Kodu Dersin Adı Yarıyıl Teori Uygulama Lab Kredisi AKTS
COM442 Dijital Yayıncılık Platformları 8 2 0 0 2 3
Ön Koşul
Derse Kabul Koşulları
Dersin Dili Türkçe
Türü Seçmeli
Dersin Düzeyi Lisans
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Dijital Yayıncılık Platformları dersi, Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi ile BluTV arasında imzalanan protokol çerçevesinde BluTV işbirliğiyle gerçekleştirilecektir. BluTV CMO'su Merve Naz Atmaca'nın koordinatörlüğünde profesyonel konuklarla ilerleyecek ders özel sektör-akademi işbirliğini teşvik etmeyi, öğrencileri dijital yayıncılık alanına hazırlamayı ve sektörde görev alacak niteliklere sahip potansiyel insan kaynağını artırmayı amaçlamaktadır.
İçerik 1. Hafta: Derse Giriş: Dönem boyunca işlenecek konuların genel özeti

2. Hafta: Yayıncılığın Dönüşümü ve Dijital Platformlara Giriş – KONUK

3. Hafta: İzleyici Alışkanlıklarının Dönüşümü – KONUK

4. Hafta: Dijital Platform İçerik Stratejisi – KONUK

5. Hafta: İçerik ve Dijital Platform Pazarlaması Stratejisi 1- Genel Strateji, ATL, PR

6. Hafta: 360 Medya Satın Alma ve trendler – KONUK

7. Hafta: VİZE

8. Hafta: İçerik ve Dijital Platform Pazarlaması Stratejisi 2 – KONUK

9. Dijital Platformlarda Topluluk Yönetimi ve Kreatif Yaklaşım – KONUK

10. Hafta: Dijital Platform Ürün ve Abone Yönetimi – KONUK

11. Hafta: Ücretsiz Platformlarda Özgün İçerik ve Kanal Yönetimi – KONUK

12. Hafta: Dijital Platformlarda Hikaye Anlatıcılığı – KONUK

13. Hafta: Director’s cut - KONUK

14. Hafta: Genel Değerlendirme
Dersin Öğrenme Çıktıları Yayıncılığın dönüşümünü bilir, dijital yayıncılığın farklı alanlarına dair (içerik üretimi, teknik, yapım, pazarlama, üyelik ilişkileri, vb.) temel bilgilere sahip olur.
Öğretim Yöntemleri Katılımcı konferans
Kaynaklar -
Ders İçeriğini Yazdır
Teori Konu Başlıkları
Hafta Konu Başlıkları
1 Dönem boyunca işlenecek konuların genel özeti
2 Yayıncılığın Dönüşümü ve Dijital Platformlara Giriş – KONUK
3 İzleyici Alışkanlıklarının Dönüşümü – KONUK
4 Dijital Platform İçerik Stratejisi – KONUK
5 İçerik ve Dijital Platform Pazarlaması Stratejisi 1- Genel Strateji, ATL, PR
6 360 Medya Satın Alma ve trendler – KONUK
7 VİZE
8 İçerik ve Dijital Platform Pazarlaması Stratejisi 2- Dijital Pazarlama
9 Dijital Platformlarda Topluluk Yönetimi ve Kreatif Yaklaşım – KONUK
10 Dijital Platform Ürün ve Abone Yönetimi – KONUK
11 Ücretsiz Platformlarda Özgün İçerik ve Kanal Yönetimi – KONUK
12 Dijital Platformlarda Hikaye Anlatıcılığı – KONUK
13 Director’s cut – KONUK
14 Genel değerlendirme
Uygulama Konu Başlıkları
Hafta Konu Başlıkları
Başarı Notuna Etki Oranları
  Sayı Katkı Payı
Toplam 0 0
Yarıyıl İçi Çalışmaları
  Sayı Katkı Payı
Toplam 0 0
Numara Program Yeterlilikleri Puan
1 2 3 4 5
Etkinlikler Sayı Süre Toplam İş Yükü
Toplam İş Yükü 0
Toplam İş Yükü / 25 0,00
Dersin AKTS Kredisi 0
Scroll to Top