Pazarlama Araştırmalarında İleri Teknikler(PM543)
Ders Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Teori | Uygulama | Lab | Kredisi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PM543 | Pazarlama Araştırmalarında İleri Teknikler | 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 7 |
Ön Koşul | |
Derse Kabul Koşulları |
Dersin Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Dersin Düzeyi | Yüksek Lisans |
Dersi Veren(ler) | Ulun AKTURAN uakturan@gsu.edu.tr (Email) |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı pazarlamaya yönelik araştırma metodolojilerini öğretmektir. Bu kapsamda nicel araştırma süreçlerinin uygulamalı olarak öğretilmesi hedeflenmektedir. |
İçerik |
1. Hafta: Pazarlama araştırmalarına giriş 2. Hafta: Pazarlama araştırmalarına giriş 3. Hafta: Pazarlama Araştırmalarına Giriş/Araştırma dizaynı 4. Hafta: Keşfedici araştırma: İkincil data / Kalitatif araştırma Tanımlayıcı araştırma 5. Hafta: Neden-sonuç araştırması 6. Hafta: Ölçüm ve Ölçekler 7. Hafta: Ara Sınav 8. Hafta: Anket dizaynı/Örnekleme 9. Hafta: Örnekleme/Saha Çalışması/Verilerin Hazırlanması 10. Hafta: Tanımlayıcı istatistikler ve Hipotez Testi-SPSS 11. Hafta: SPSS 12. Hafta: Sunum 13. Hafta: Sunum 14. Hafta: Sunum |
Dersin Öğrenme Çıktıları | |
Öğretim Yöntemleri | |
Kaynaklar |
Teori Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|
Uygulama Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|
Başarı Notuna Etki Oranları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Toplam | 0 | 0 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Toplam | 0 | 0 |
Numara | Program Yeterlilikleri | Puan | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Etkinlikler | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü | 0 | ||
Toplam İş Yükü / 25 | 0,00 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 0 |