Üretim Yönetimi ve Pazarlama Yüksek Lisans Programı

Seminer(PM552)

Ders Kodu Dersin Adı Yarıyıl Teori Uygulama Lab Kredisi AKTS
PM552 Seminer 2 3 0 0 0 8
Ön Koşul
Derse Kabul Koşulları
Dersin Dili Türkçe
Türü Zorunlu
Dersin Düzeyi Yüksek Lisans
Dersi Veren(ler) Başak DEĞERLİ basak_yalcintr@yahoo.com (Email)
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Bu seminer her şeyden önce yüksek lisans öğrencilerini beraberce kararlaştırılacak bir konuda kaynakça çalışmasıyla metodolojik bir çalışmaya hazırlamak ve bir sunumla çalışmalarını diğer öğrencilerle paylaşmak amacındadır
İçerik Kant öncesi ontolojilerden Leibniz'de komposibilite meselesi Kant'ın Transandantal Şematizm doktrimi ile karşılaştırılıp bir yandan evrendeki öte yandan tarihsel dünyadaki fenomene gelmemiş çeşitliliği görmemizi engelleyen şeyin sorgulamasına Alain Badiou'nun Hegel'in diyalektiğini yorumlarken sorduğu sorudan ("Diyalektiğin kapalı / tıkalı dalları var mı?) itibaren cevap aramaya çalışmak
Dersin Öğrenme Çıktıları Felsefi sorunsallaştırma, yöntem ve araştırma teknikleri, sunum yapabilme, makale yazabilme
Öğretim Yöntemleri Araştırma, makale yazma ve sunum yapma teknikleri, eleştirel düşünce
Kaynaklar Leibniz
Kant
Hegel
Deleuze
Badiou
Ders İçeriğini Yazdır
Teori Konu Başlıkları
Hafta Konu Başlıkları
Uygulama Konu Başlıkları
Hafta Konu Başlıkları
Başarı Notuna Etki Oranları
  Sayı Katkı Payı
Yarıyıl içi çalışmaların başarı notuna katkısı 1 50
Yarıyıl sonu çalışmaların başarı notuna katkısı 1 50
Toplam 2 100
Yarıyıl İçi Çalışmaları
  Sayı Katkı Payı
Ödevler 0 0
Sunum 0 0
Arasınavlar (Hazırlık Süresi Dahil) 1 50
Proje 0 0
Laboratuar 0 0
Diğer Uygulamalar 0 0
Kısa Sınavlar 0 0
Dönem Ödevi / Projesi 1 50
Portfolyo Çalışmaları 0 0
Raporlar 0 0
Öğrenme Günlükleri 0 0
Bitirme Tezi/Projesi 0 0
Seminer 0 0
Diğer 0 0
Toplam 2 100
Numara Program Yeterlilikleri Puan
1 2 3 4 5
1 Pazarlama ve ilişkili diğer disiplinler ile ilgili edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri ileri düzeyde kullanabilmelidir. X
2 Üretim yönetimi ve pazarlama disiplinine ilişkin temel problemleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilmeli, verileri yorumlayabilmeli, değerlendirebilmeli ve planlar oluşturabilmelidir. X
3 İş hayatında karşılaşacağı öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve takım üyesi olarak sorumluluk alabilmeli ve çözüm üretebilmelidir. X
4 Araştırma bulguları doğrultusunda pazar fırsatlarını işletme lehine kullanabilmelidir. X
5 Pazarlama disiplinini doğrudan ya da dolaylı etkileyen bölgesel ve küresel konuları tanımlayabilmeli, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri ve stratejiler geliştirebilmelidir. X
6 Pazarlama alanında farklı sorunları algılayabilmeli, değerlendirebilmeli ve disiplinler arası çalışmalarda kullanabilmelidir. X
7 Üretim yönetiminin ve pazarlamanın gerektirdiği bilgisayar yazılım ve kullanım bilgisine sahip olabilmelidir. X
Etkinlikler Sayı Süre Toplam İş Yükü
Toplam İş Yükü 0
Toplam İş Yükü / 25 0,00
Dersin AKTS Kredisi 0
Scroll to Top