Platon : Şölen, Lacan: Transfer(PHIL 753)
Ders Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Teori | Uygulama | Lab | Kredisi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PHIL 753 | Platon : Şölen, Lacan: Transfer | 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 8 |
Ön Koşul | |
Derse Kabul Koşulları |
Dersin Dili | |
Türü | |
Dersin Düzeyi | Doktora |
Dersi Veren(ler) | Zübeyde Gaye ÇANKAYA EKSEN gayecankaya@yahoo.com (Email) |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
İçerik | |
Dersin Öğrenme Çıktıları | |
Öğretim Yöntemleri | |
Kaynaklar |
Teori Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Platon’un Şölen’i ve filozofun eserleri arasındaki yeri |
2 | Lacan’ın seminerleri arasında sekizinci semineri olan transferin değerlendirilmesi |
3 | Şölendeki övgülerden birinci konuşmacı Phaidros’un sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi |
4 | Pausanias’ın sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi. |
5 | Eriksimahos’un sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi. |
6 | Aristophanesin’in sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi. |
7 | Sokratesin sözcüsü olan Diotima’nın sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi. |
8 | Alkibiades’in sunumu ve Lacan tarafından değerlendirilmesi. |
9 | Lacan’ın transfer tanımı. |
10 | Lacan’nın transferde Psikanalistin yerini değerlendirmesi. |
11 | Lacan’ın Paulclaudel’in üçlü oyununu yorumlayışı. |
12 | Lacan’ın Oidipous Kastrasyon komplekslerini irledeyişi. |
13 | Lacan’ın yas ve melankoliyi yorumlayışı. |
14 | Lacan’ın transferin bilimsel olarak psikanalizdeki yerini açıklayışı. |
Uygulama Konu Başlıkları
Hafta | Konu Başlıkları |
---|
Başarı Notuna Etki Oranları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Yarıyıl içi çalışmaların başarı notuna katkısı | 0 | 0 |
Yarıyıl sonu çalışmaların başarı notuna katkısı | 0 | 0 |
Toplam | 0 | 0 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları
Sayı | Katkı Payı | |
---|---|---|
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 0 | 0 |
Arasınavlar (Hazırlık Süresi Dahil) | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Diğer Uygulamalar | 0 | 0 |
Kısa Sınavlar | 0 | 0 |
Dönem Ödevi / Projesi | 0 | 0 |
Portfolyo Çalışmaları | 0 | 0 |
Raporlar | 0 | 0 |
Öğrenme Günlükleri | 0 | 0 |
Bitirme Tezi/Projesi | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 |
Toplam | 0 | 0 |
Numara | Program Yeterlilikleri | Puan | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Felsefe programlarında, çeşitli felsefe alanlarında ders verebilir. | |||||
2 | Felsefi tema ve problematiklerle ilgili olarak birincil ve ikincil kaynakları kullanarak derinlikli yorumlar yapabilir. | |||||
3 | Güncel felsefi tartışmalara katkıda bulunabilir. | |||||
4 | Felsefe çalışmaları yönetebilir. | |||||
5 | Kendi felsefi çalışmalarını sürdürürken gerekli kaynaklara erişime dair bilgisi tamdır. |
Etkinlikler | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü | 0 | ||
Toplam İş Yükü / 25 | 0.00 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 0 |