| 1 |
Farklı ekonomik teorilere ve güncel teorik yaklaşımları ortaya çıkartan tartışmalara dair temel bilgiye sahip olmak
|
|
|
|
X
|
|
| 2 |
Uygulamalı alanlardaki farklı ekonomik soruları değerlendirmek için temel niceliksel ve niteliksel yöntemleri kullanma becerisine sahip olmak.
|
|
|
X
|
|
|
| 3 |
Güncel ekonomik tartışma ve sorunları kavrama becerisine sahip olmak
|
|
|
X
|
|
|
| 4 |
Farklı kamusal ve profesyonel ortamlarda yazılı ve sözlü olarak açık ve etkili iletişim becerilerine sahip olmak.
|
|
X
|
|
|
|
| 5 |
Dünya ekonomik tarihine dair temel bilgilere ve Türkiye ekonomi tarihine dair sağlam bilgilere sahip olmak.
|
X
|
|
|
|
|
| 7 |
Ekonomi alanında kullanılan standart sayısal tekniklere ve ampirik modellere dair bilgiye sahip olmak
|
X
|
|
|
|
|
| 8 |
Temel ekonomik teorileri uygulamalı alanlarda kullanma becerisine sahip olmak.
|
|
|
X
|
|
|
| 9 |
Teorik ve model temelli analitik yöntemleri temel olarak kavrama becerisine sahip olmak
|
|
|
X
|
|
|
| 10 |
Ekonomik kavramları güncel ekonomik sorunları tartışmakta kullanma becerisine sahip olmak
|
|
|
X
|
|
|
| 11 |
Mantık çerçevesinde akıl yürütme ve analitik olarak çalışma becerisine sahip olmak.
|
|
|
X
|
|
|
| 12 |
Farklı uygulamalı ve teorik alanlarda ekonominin sosyal boyutuyla ilgili duyarlılık sahibi olmak |
|
|
X
|
|
|
| 13 |
Ekonomik problemleri analiz temek için doğru ekonomik modelleri tespit edebilmek.
|
X
|
|
|
|
|
| 16 |
Temel istatistik ve ekonometrik kavramları anlamak ve bunları kendi uygulamalı çalışmalarında kullanabilmek
|
|
X
|
|
|
|
| 17 |
Türkiye ekonomisinin güncel ekonomik sorunları hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmak ve dünyada ekonomik sorunlara dair temel bilgiye sahip olmak |
X
|
|
|
|
|